2008/05/22

Hídvetés

Az elmúlt napokban sokat törtem a fejem azon, hogy a leendő angol N-es dioráma alsó szintjére tervezett két hidat miként tudnám megvalósítani. Mivel a felső szintre tervezett ipari komplexum elemeit a Metcalfe-tól vettem (ma meg is hozta a posta mind a négy szóbajöhető épületet, de erről majd legközelebb), a hidakat magam akartam elkészíteni, a rendelkezésre álló helynek megfelelően. Hosszas spekulálás után úgy döntöttem, jó lesz a szokásos 3mm-es habkarton, amire jól rá lehet ragasztani a cgtextures oldaláról letölthető textúrákkal feldíszített, PowerPointban szerkesztett és méretre szabott tapétákat. Így is lett:

Az alapanyagok, nyomtatva, illetve rajzolva...

...majd kivágva...

...és összerakva.

Nemrég kaptam egy nyakkendőt a feleségemtől, amit a boltban egy nagy, matt fekete borítékba csomagoltak. Az utóbbit jól elraktam, és lám, milyen jó hasznát vettem most! Abból lett a hátlap.


Mintkét objektum pontosan passzol a megfelelő helyre.

A bal oldali egyszer...

...és még egyszer.

És a jobb, először...

...és másodszor.

Még nem rögzítettem egyiket se, mert még majd csinosítom őket, meg a pályát is kavicsozni és festeni kell, de nem lesz ez rossz.

Nincsenek megjegyzések: